Zostań współwłaścicielem

Sportowej ligi biznesu S.A.

(właściciel marki Koszykarska Liga Biznesu)

i rozwijaj koszykówkę w Polsce

  • 13,07%

65 340 zł

ZEBRANY KAPITAŁ

500040 zł

Kwota zbiórki

32

LICZBA AKCJONARIUSZY

„Niniejszy materiał ma wyłącznie charakter promocyjny i reklamowy, a rodzaj oferty publicznej nie wymaga udostępnienia prospektu emisyjnego ani memorandum informacyjnego.”

DO KOŃCA SPRZEDAŻY AKCJI POZOSTAŁO:

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Zostań współwłaścicielem

Sportowej ligi biznesu S.A.

(właściciel marki Koszykarska Liga Biznesu)

i rozwijaj koszykówkę w Polsce

Koszykarska Liga Biznesu to miejsce rozgrywek dla pracowników firm i korporacji. W przeciągu 3 ostatnich lat postawiliśmy na dynamiczny rozwój naszej ligi w całej Polsce. Z małej ligi, w której grało mniej niż 50 zawodników w ciągu 3 lat rozwinęliśmy się o 1100%.
Teraz gra u nas ponad 600 zawodników w Warszawie, Krakowie i Poznaniu.
Nastał moment, w którym planujemy jeszcze szybszy rozwój i właśnie teraz możesz zostać częścią tego projektu!

45 pln

CENA AKCJI

11 112

Liczba akcji

10%

Procent oferowany

Dlaczego warto zostać częścią
największej biznesowej ligi koszykówki w Polsce?

Mówili, że to nie ma sensu; że polska koszykówka leży; że jeśli chodzi o amatorski sport w Polsce, to liczy się tylko piłka nożna, może jeszcze siatkówka. Postanowiliśmy to zmienić. Pokazaliśmy, że polski amatorski basket ma się dobrze. Amatorzy kosza potrzebowali tylko szansy, by to pokazać.

Początki były skromne. Na jesieni 2016 roku w Koszykarskiej Lidze Biznesu zagrało 8 zespołów. W każdym kolejnym półroczu ta liczba rosła, najpierw do 12, potem do 24, a dziś wynosi aż 60 drużyn, 600 zawodników. Miłośnicy koszykówki rywalizują w trzech miastach: Krakowie, Poznaniu i Warszawie. Jesteśmy największą biznesową ligą koszykówki w Polsce. A to dopiero początek!

Stąd nasza akcja. Wierzymy, że z Wami, polska koszykówka amatorska może rozwijać się w kolejnych miastach. Wierzymy, że możemy być ligą ogólnokrajową, a pomysł może sprawdzić się również za granicą. I wiemy jak to marzenie zrealizować.

Doświadczenie nauczyło nas, że, aby osiągnąć sukces na koszykarskim parkiecie,potrzebny jest zgrany zespół. Tylko z Wami w naszym zespole możemy zrobić coś wielkiego. Wyobraźmy sobie 130 drużyn, 1300 zawodników rywalizujących w kolejnych miastach.
Możemy to osiągnąć grając już teraz w jednej drużynie. Mecz o zbudowanie czegoś, czego w Polsce jeszcze nie było.  

Zostań współwłaścicielem

Sportowej ligi biznesu S.A.

(właściciel marki Koszykarska Liga Biznesu)

i rozwijaj koszykówkę w Polsce

Teraz jesteśmy już gotowi do dynamicznego rozwoju.
Dzięki środkom z emisji akcji nam się to uda.

Dobrze pamiętamy sytuację jak zaczynaliśmy pracę przy tym projekcie.
Przychodziliśmy na jedną i tę samą halę ze znajomymi. Udział brało zaledwie kilka drużyn. Co ciekawe do dzisiaj na tej samej hali prowadzimy rozgrywki, ale oprócz niej gramy na innych w Warszawie, Krakowie i Poznaniu.

Trzy lata działalności poświęciliśmy na stworzenie modelu biznesowego, który sprawdzi się w innych miastach, a z każdym następnym miastem rentowność rośnie. Jesteśmy wreszcie gotowi na jeszcze bardziej dynamiczną ekspansję. Jeśli chcesz to możesz stać się częścią tego projektu i to właśnie dzięki Twoim środkom nam się to uda.

Liczba zawodników

Jest to wyłącznie prognoza zależna od wielu czynników, a w szczególności tych opisanych szczegółowo w dokumencie informacyjnym. Ta prognoza nie może być uznawana jako zapewnienie lub gwarancja osiągnięcia wskazanych lub nawet zbliżonych wyników.

30

2016

600

2018

1200

2020

30

2016

600

2018

1200

2020

Przychody

[netto w tys zł]

Jest to wyłącznie prognoza zależna od wielu czynników, a w szczególności tych opisanych szczegółowo w dokumencie informacyjnym. Ta prognoza nie może być uznawana jako zapewnienie lub gwarancja osiągnięcia wskazanych lub nawet zbliżonych wyników.

129

2016

535

2018

3000

2020

129

2016

535

2018

3000

2020

Konkurs Sportowej ligi biznesu S.A.

„Człowiek Roku 2019 Koszykarskiej Ligi Biznesu”

Plany na najbliższe lata

Trzy lata działalności poświęciliśmy na stworzenie modelu biznesowego, który sprawdzi się w innych miastach. Jesteśmy wreszcie
gotowi na jeszcze bardziej dynamiczną ekspansję. Jeśli chcesz to możesz stać się częścią tego projektu i to właśnie dzięki Twoim
środkom nam się to uda.

Podwojenie liczby zespołów i zawodników Koszykarskiej Ligi Biznesu

Koszykarska Liga Biznesu od momentu powstania rozwija się dynamicznie. Zaczynaliśmy od 8 zespołów. Dziś jest 60. W rozgrywkach gra 600 zawodników. Naszym celem jest osiągnięcie 130 zespołów oraz 1300 zawodników.

Pozyskanie sponsorów dla ligi

Kiedy podwoimy liczbę zespołów i zawodników oraz uruchomimy Koszykarską Ligę Biznesu w kolejnych miastach, a tym samym staniemy się Ligą ogólnopolską, będzie nam łatwiej przyciągnąć do naszego projektu sponsorów. A z ich pomocą będziemy w stanie realizować nasze kolejne plany.

Agencja eventowo-turystyczna

Jednym z głównych jej celów będzie oferowanie wyjazdów do ojczyzny koszykówki na mecze NBA, ale również na lokalnym rynku planujemy organizować dla firm pikniki rodzinne, wyjazdy incentive czy eventy sportowe.

Koszykarska Liga Biznesu poza granicami Polski

Wiemy jak wyglądają takie ligi w innych państwach. Nasza liga sprawdziłaby się w krajach zachodniej Europy lub nawet Stanach Zjednoczonych. Wiemy, że potrafimy to zrobić lepiej, niż tamtejsze firmy. Rozgrywki Koszykarskiej Ligi Biznesu w jednym z zagranicznych miast podniosą prestiż naszej Ligi, ale pomogą też realizować plany związane z agencją eventowo-turystyczną.

Zostań współwłaścicielem

Sportowej ligi biznesu S.A.

(właściciel marki Koszykarska Liga Biznesu)

i rozwijaj koszykówkę w Polsce

*za zgodą inwestora zakup każdego pakietu uprawnia do:
- otrzymania eleganckiego certyfikatu zakupu akcji
- udziału w konkursie na Facebooku na Udziałowca Tygodnia

Wielkie marki

Niewątpliwą siłą Koszykarskiej Ligi Biznesu jest to, że przyciąga wielkie firmy i uznane marki. W rozgrywkach w Krakowie, Poznaniu i Warszawie biorą udział pracownicy między innymi takich firm i korporacji, jak Coca-Cola HBC Polska, Carlsberg Shared Services, Cisco, Compensa, Deloitte, Deutsche Bank, Idea Bank, Nokia, PGE EO, UBS.

sponsorzy

Nasze rozgrywki już dziś cieszą się dużym zaangażowaniem. Są silne marki wśród zespołów biorących udział w rozgrywkach. Jest zaangażowana społeczność. Ale przyciąganie sponsorów będzie dużo łatwiejsze, gdy Koszykarska Liga Biznesu stanie się ogólnopolska; gdy pojawimy się w kolejnych miastach; gdy podwoimy liczbę zespołów i liczbę zawodników występujących w rozgrywkach.

Zaangażowana społeczność

Zaangażowanie zawodników grających w Koszykarskiej Ligi Biznesu widać nie tylko na parkiecie. Nasze media społecznościowe pokazują, że wokół Ligi powstała silna, zaangażowana społeczność. W tej chwili nasz profil na Facebooku śledzi blisko 2700 fanów, ale wiele postów dociera do dużo szerszego grona. Duży zasięg organiczny osiągamy właśnie dzięki zaangażowanej społeczności.

Dlaczego to takie ważne? Od samego początku naszej działalności budujemy coś więcej niż rozgrywki dla pasjonatów koszykówki w Polsce – budujemy markę, która dociera do świadomości dużo szerszego grona. Silna marka przyciąga kolejnych amatorów kosza, ale także potencjalnych sponsorów i inwestorów. A mając środki i narzędzia w rękach, będziemy mogli odmienić oblicze koszykówki w Polsce.

Amatorzy koszykówki

Słowo „amator” kojarzy się dzisiaj w pierwszej kolejności z osobą, która nie jest zawodowcem. Ale warto pamiętać, że pod względem etymologicznym amator to przede wszystkim miłośnik czegoś, człowiek zajmujący się czymś z dużym zaangażowaniem.

Koszykarska Liga Biznesu to rozgrywki amatorskie. Uczestniczą w nich ludzie, którzy nie są zawodowymi graczami w kosza. Ale są jednocześnie prawdziwymi amatorami koszykówki. To właśnie dzięki temu zaangażowaniu, dzięki autentycznej pasji zawodników Koszykarska Liga Biznesu dynamicznie się rozwija i przyciąga kolejnych chętnych.

I to właśnie tutaj tkwi źródło naszej siły, a jednocześnie stąd się bierze nasze przekonanie, że Koszykarska Liga Biznesu może pomóc całemu światu polskiej koszykówki. To właśnie ludzie oddani sprawie, którzy lubią to co robią i czerpią z tego przyjemność, mogą stać się mocą sprawczą wielkich zmian.

KOSZYKARSKA LIGA BIZNESU POZA GRANICAMI POLSKI

Kiedy pomyśleliśmy o tym po raz pierwszy, idea wydawała się szalona. Ale właściwie dlaczego by nie? Wiemy, że liga taka jak nasza sprawdziłaby się w Stanach Zjednoczonych lub krajach Europy zachodniej. Czy istnieje szansa, by zbudować Koszykarską Ligę Biznesu poza granicami Polski? Wierzymy, że tak. I poczyniliśmy w tym kierunku pierwsze kroki.

Dlaczego chcielibyśmy prowadzić Koszykarską Ligę Biznesu nie tylko w Polsce? Główny cel jest marketingowy. To mogłoby wzmocnić siłę naszej marki. Ale to nie jedyny powód. Drugi ma oczywiście wymiar biznesowy. Koszykarska Liga Biznesu w innych krajach to dobre zaplecze dla naszej agencji eventowej.

Agencja Eventowa

Już dziś niektórzy zawodnicy grający w Koszykarskiej Ligi Biznesu wyjeżdżają do USA na mecze NBA. Jednym z naszych planów jest własna agencja eventowa, która organizować będzie między innymi takie wyjazdy. Oczywiście wyjazdy na mecze NBA to tylko część naszych planów. W ramach nasza agencji eventowo-turystycznej planujemy zaoferować firmom wyjazdy incentive, organizowanie eventów czy imprez sportowych.

ZESPÓŁ

Aleksander Zarzycki

Założyciel i prezes.

Osoba która to wszystko zaczęła i jest związana z tym projektem najmocniej jak nikt inny.

Paweł Wilski

Przewodniczący Rady Nadzorczej

Opiekuje się excelem i wspiera ligę od początku. Pilnuje finansów – kibicuje zawodnikom i wykresom.

Joanna Szczypczyk

Koordynator w Krakowie.

Pilnuje porządku na krakowskim parkiecie.

Bartosz Doryń

Specjalista ds. marketingu.

To on wymyśla dla Was konkursy na Facebooku i decyduje kto znajdzie się w TOP 10.

Jan Kowalewicz

Koordynator w Poznaniu.

Dba o wszelkie sprawy w stolicy wielkopolski.

Aleksander Zarzycki

Aleksander
Założyciel i prezes.

Osoba która to wszystko zaczęła i jest związana z tym projektem najmocniej jak nikt inny.

Paweł Wilski


Przewodniczący Rady Nadzorczej

Opiekuje się excelem i wspiera ligę od początku. Pilnuje finansów – kibicuje zawodnikom i wykresom.

Joanna Szczypczyk


Koordynator w Krakowie.

Pilnuje porządku na krakowskim parkiecie.

Bartosz Doryń


Specjalista ds. marketingu.

To on wymyśla dla Was konkursy na Facebooku i decyduje kto znajdzie się w TOP 10.

Jan Kowalewicz

Jan
Koordynator w Poznaniu.

Dba o wszelkie sprawy w stolicy wielkopolski.

Więcej informacji
Czy na tym naprawdę mogę zarobić?

Tak – i to na dwa sposoby.

Po pierwsze, można zarobić na wzroście wartości naszych akcji. Jeśli Spółka będzie rozwijała się zgodnie z naszymi planami, wartość Twoich akcji będzie systematycznie rosła. A to oznacza, że jeśli ktoś będzie chciał odkupić Twoje akcje, zapłaci wyższą cenę niż obecna.

Po drugie, długofalowa perspektywa finansowa przewiduje też regularne wypłaty dywidend, które będą pochodziły z przyszłych zysków naszej Spółki.

Czy mogę sprzedać moje akcje komuś innemu?

Tak. Zgodnie z prawem można odsprzedawać akcje dalej według własnego uznania i własnej wyceny. Akcje, które obecnie nabywasz, są imienne. Aby sprzedać akcje tego rodzaju, wystarczy pisemna umowa.

Czy z posiadaniem akcji wiążą się jakieś obowiązki?

Nie, posiadanie akcji naszej Spółki nie wiąże się z obowiązkami.

Natomiast będziesz otrzymywać od nas zaproszenia na Walne Zgromadzenia Akcjonariuszy. Nie ma obowiązku uczestniczenia w nich, ale zachęcamy do tego. Dlaczego?

 Ponieważ udział w Walnych Zgromadzeniach Akcjonariuszy to możliwość poznania innych Akcjonariuszy oraz okazja, by dowiedzieć się od kulis, co aktualnie dzieje się w naszej Spółce.

 Każdy Akcjonariusz ma prawo do głosowania podczas Walnych Zgromadzeń Akcjonariuszy i podejmowania decyzji o przyszłości naszej Spółki.

Czy taka akcja jest zgodna z prawem?

Zgodnie z polskim prawem emisja naszych akcji jest prowadzona bez sporządzania prospektu emisyjnego i memorandum informacyjnego, natomiast fakt prowadzenia akcji promocyjnej został zgłoszony do Komisji Nadzoru Finansowego.

Czy planujemy wypłatę dywidendy?

Tak.

Obecnie plany naszej Spółka zakładają dalszy rozwoju – i dlatego uważamy, że kapitał zostanie wykorzystany najbardziej efektywnie, jeśli skupimy się na budowaniu wartości naszej Spółki, dzięki czemu zwiększać się będzie wycena akcji (z korzyścią dla Ciebie, gdyż akcje możesz sprzedać z zyskiem).

Natomiast w perspektywie kilku lat zamierzamy osiągnąć trwałą rentowność i będziemy prowadzić stabilną politykę dywidendową.

Czy komuś już się to udało?

Tak.

Akcje equity crowdfundingowe są coraz bardziej popularne w Polsce. Podczas naszej emisji publicznej akcji wzorujemy się zresztą na podobnej akcji jednego z podmiotów, który zakończył publiczną emisję z sukcesem.

A co jeśli nie uda się zebrać pełnej kwoty?

Nie mamy wątpliwości, że nie zabraknie chętnych, by wspierać największy i najbardziej perspektywiczny projekt promujący amatorskie rozgrywki koszykarskie w Polsce.

Jesteśmy w kontakcie z inwestorami, którzy zgłaszają chęć finansowego wsparcia projektu i na różnych etapach podejmują decyzję o inwestycji. Emisja otwarta jest do tego doskonałą okazją.

Jeśli jednak inwestorzy nie obejmą wszystkich wyemitowanych akcji, to oczywiście nie zrezygnujemy z naszych planów. Konsekwentnie zmierzamy do celu – najwyżej nasze plany zrealizujemy nieco później.

Czy stanę się właścicielem prawdziwych akcji w spółce? Jak to działa?

Tak. Jak to działa?

 Za pośrednictwem strony możesz złożyć zapis na akcje.

 Po zakończeniu okresu zapisywania się nasza Spółka złoży do sądu wniosek o rejestrację podwyższenia kapitału zakładowego. Wtedy dojdzie do formalnego zakończenia procedury, a Ty finalnie staniesz się Akcjonariuszem.

 Bez obaw – gdyby z jakichkolwiek powodów nie doszło do zarejestrowania podwyższenia kapitału zakładowego, poinformujemy Cię o tym, a środki wpłacone na pokrycie akcji, zostaną Ci zwrócone niezwłocznie.

Czy spółka jest notowana na giełdzie?

Sportowa Liga Biznesu S.A. jest spółką akcyjną, ale nie oznacza to, że akcje naszej Spółki automatycznie podlegają obrotowi na rynku publicznym.

Obrót akcji na giełdzie papierów wartościowych oznacza większą płynność akcji i zwiększa prestiż dla spółki, dlatego oczywiście rozważamy debiut na warszawskiej giełdzie papierów wartościowych, jednak dopiero w dłuższej perspektywie.

Natomiast w tej chwili akcjami Sportowej Ligi Biznesu S.A. nie można obracać na giełdzie.

Jakie dokumenty należy przeczytać, zanim zainwestuję?

Na stronie znajduje się szereg dokumentów, które ułatwią Ci podjęcie decyzji dotyczącej inwestycji.

 Ważnym dokumentem, z którym należy się zapoznać, jest dokument informacyjny. Zawarte są tam formalne informacje o naszej Spółce oraz opis czynników ryzyka, jakie wiążą się z działalnością Spółki.

Czy z inwestycją w Sportową Ligę Biznesu S.A. wiąże się ryzyko?

Aby dokładnie zapoznać się z ryzykiem wynikającym z inwestycji w Sportową Ligę Biznesu S.A. zapoznaj się, proszę, z dokumentem informacyjnym, w którym opisane są potencjalne ryzyka i inne ważne informacje dotyczące emisji.

Napisz do nas!

Masz jakiekolwiek pytania związane z zakupem akcji?
Prosimy o kontakt pod adresem:
emisja@ligabiznesu.pl